29 juni, 2009

Lycka

Nu har jag upplevt lyckan igen. Jag har tvättat 4 maskiner. Känns jätteskönt! Att orka!

Måsungarna växer och frodas. Kroppen är nästan lika stor som föräldrarnas, men vingarna är kortare. Dom börjar få lite vitt på bröstet. Dom sitter/går och flaxar och kommer nån decimeter.

Även om vi har måsskrik så det räcker, så är det spännande att följa ungarna. Tack och lov så stör skriken mig inte, jag hör dom bara, när jag som nu tänker på dom.

Hittade några bloggar när jag googlade på äggstockscancer. Så jag håller på och läser ifatt några av dom. Jag tycker att min blogg borde varit med när jag googlade, men icke då. Vet inte vad dom går efter.

Nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa och ta vara på en ljuvlig sommarkväll.

1 kommentar:

  1. Ja, det är tvärtom hos dig, du sitter i en bur på balkongen och tittar på fåglarna som flyger omkring ;)Kram...

    SvaraRadera