06 juni, 2009

Idag...

... har jag äntligen varit och röstat. Passade på, eftersom jag skulle köpa blommor på torget. Det var bara det, att det fanns inga knallar på torget idag, så jag får vänta till onsdag. Jag har tidigare köpt 3 pelargoner till balkonglådan, men jag vill ha något emellan också.

I förrgår kväll var jag ute och åt. Jag är så tacksam, när det är folk jag kan vara mig själv tillsammans med. Det var obehagligt hög ljudnivå, men trevliga servitriser och god mat. Det bör iofs vara gott när pasta kostar 149:--, men det finns ju inga garantier.

Blev tipsad av en vän om en blogg, som jag nu håller på att läsa ifatt. Det tar några timmar per år. Ja. den här tar nog längre förresten. Jag har läst 2 månader på 2 timmar.

Det är intressant med andra människors öden. Blir ofta påmind om vad mycket elände jag slipper.

Det står still i huvet, så jag ska stänga för ikväll.

1 kommentar:

  1. Agerantum är bra! De blir inte höga och finns i blått eller rosa! Hoppas jag kommer ihåg att rösta i morgon. Har glömt (läs förträngt) det hela veckan...

    SvaraRadera