24 maj, 2009

Trött

Jag "snöade" in på en blogg för några timmar sedan och har sen dess läst hela. Kan inte bestämma mig, om jag känner mig tom i bollen eller full. Bloggen var väldigt svårläst, färgmässigt alltså.

Har blivit en vana (ef 5 dagar :-/ ) att gå in här och skriva varje kväll, så jag tänkte att jag smyger in lite lätt. Jag måste ju inte kläcka ur mig nåt vettigt egentligen. Men det känns helt klart lite bättre nu.

Ska passa på att gå och lägga mig nu, när jag är grötig i huvudet. Tack och lov har jag inga problem (så gott som aldrig) med att somna. Jag hade väldiga sömnproblem i minst 15 år, så det är nåt jag verkligen är tacksam för.

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Man måste inte skriva nåt "vettigt" jämt ;) Bloggen är till för dig! God morgon förresten!

    SvaraRadera
  2. Hej Essge,
    tack för dina fina ord, mina öron darrade till av glädje när jag läste dem:-)

    Hur kom du över dina sömnproblem? Har nämligen problem själv med att stänga av hjärnan vid sovdags..

    SvaraRadera