03 juli, 2009

Regn och åska

Tänker på dom stackars måsungarna. Det är inte mycket till skydd dom har. Några pinnar direkt på taket. Det är allt. Så dom måste vara blöta nu.

Igår fick dom tydligen order om, att det var fara på färde, för dom la sig platt på taket, så gott det gick, det är korrugerad plåt. Där låg dom still i 20-30 min.

Det är tack och lov lite svalare ute. Det är jobbigt för kroppen med den här värmen.
Så jag blir inte ledsen om det blir lite svalare.

Ska bli spännande att se om det här inlägget fungerar. Det är nåt lurt med datorn. På raden längst upp, så står det "blogger.com" med vanlig svart stil, men allt det andra, både före och efter är ljusgrått. Men jag har läst kvällstidning, så jag kommer ju ut på nätet.

Ger mig här ifall det ändå inte "tar sig"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar